Hemma

Har knappt varit hemma en stund, bara vart ute och härjat med Louise, uppskattas, sen var jag och Erica lite hurtiga med att springa. Det var sååå underbart, har verkligen saknat detta sommarväder =) Imorn är det dags för arbetsintervju, nervös? Ohja! Sitter jättenervös och vet inte vart jag ska tä vägen riktigt.

Snart är det ju dags för Desperate också, har verkligen längtat hela veckan :) Så får längta i 3 minuter till innan det börjar :D Wiho!Fick sms av en liten person och hela jag skiner upp och blir glad haha, Louise komentar på detta: Emelie börjar bli lite betuttad, haha kanske inte betuttad men grymt intresserad :D

Men hur som helst nu ska jag se Desperate så vi hörs av och önska mig lycka till :) Ah till sms ne, nu får jag dra mig :P

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0