Good Morning

Vakna precis eller aa för 20 min sedan, har inte ens haft orken att fixa mig, glömde nämna att Sandra fyllde år igår men jag sa faktiskt grattis :) Min natt var ju helt makalös också, börjar med att jag somnar vid 12 när jag snackat klart med alla i telen, för att sen halv 4 vakna av ett högt pipande ljud, klättrar ner sängen och tittar ut då står ju 2 branbilar där nere och släcker någonting, försöker se vad utan framgång sen somna man om och kl ringde 06.00. Är svintrött så orkar inte ens fixa mig idag, lat idag, tänkte duscha också men ne ^^


Old pic.

Hör av mig senare ikväll, är ju massa saker som ordnas idag, packa, handla med mera :) Imorn smäller det folket :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0