Antar att det bara är att vänja sig

Sitter och försöker hålla mig vaken, är ju desperate ikväll så det kan man ju inte missa, tror iaf att det ska vara :) Om jag får bestämma, annars blir det direkt till sängen, bara tack och hej för mig ^_^ Det är så segt går upp 6 på morgonen, åker till jobbet 7 sen är jag inte hemma förens 6 på kvällen, så aa.. Långa dagar! Men riktigt trevligt folk så håller tummarna att allt löser sig och jag kanske kan få en heltidsanställning, håll tummarna :)


HC i lördags, Louise, jag och Sandra.En helt galen kväll :)

Men snart börjar nya Simpsons avsnitten så nu får det bli choklad och cola, så man kan mysa i sin ensamhet ^^ Imorgon är det en ny dag, upp 6 sen är det fullt röjj hela dagen, lite skönt att ha något att göra.

Har hänt i eran värld idag då?

Gillar att läsarna börjar stiga lite, dumt att man alltid hamnar i en svacka men det ska vi ändra eller vad säger ni? :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0