Vaknat

Och är extremt hes efter gårdagen som bjöd på en hel del faktiskt, var hemma hos Tony på förfest massa trevligt folk och jag pimplade vin blandat med energidrick, sen blir dock för full och ligger tillslut i gräset, som sagt mådde inte bra just då! Sen kom Piff med vatten, sen var jag åter igen i gasen och ville dra ner till HC så vi börjar vandra ner mot stan. Ser att en folksamling samlats och då visar det sig att en på vår fest blivit misshandlad, seriöst Åmål är stört ibland. Ambulansen kommer och jag träffar Möller, länge sedan. Drar ner till torget och ser den värsta människan som finns, den lilla h*ran, fattar inte ens hur vågar visa sig! Spy på dig! Anyway snabbt in på HC med Piff och träffar Frida och Nina och idioten. Går ut strax efter, såg ingen mening med att vara där ut på stan försöker fatta vad som händer folket! När klockan närmar sig halv 3 får jag syn på Sasa som är en räddande ängel och gav mig skjus hem :) TUSEN TACK grabben :)


Nada pics ^^

Så nu börjar jag iaf tagga för sthlm resan, Sandra ska kanske med upp :) Myspys!

Hur spendera ni lördagskvällen?

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0