Trött som aset

Men kan inte sova än eftersom jag ska leka med darling vid senare inatt :) Myspys! Pratar med Piff i telen, har haft svinkul med någon tönt på FB som måste kaxa, han har troligen varit en kund till mig men han kan inte säga vem han är så hur ska jag då veta vi har legat? Jag kan iaf räkna alla jag varit med ;)


Status till mig ^^

Dagens hiss och diss
Hiss - Roliga stunder med folket och mycket skratt
Diss - Idioter, jag fattar att det är du hjärtat ;) Så blond är jag inte too bad!

Dagens låt
Ice Age 3 - Walk with the dinosuar

Haha, kan bara skratta åt dig, kollar upp ditt namn nu och finns du inte med så vet jag någon som är BUSTED! Vilket du är, åhhhh din jävla nolla, tack för skrattet ;) Så lilla gubben, ser att det går bra att skita i mig ^^

Jag ska anmäla mig till Wipe Out, vem är med mig? :D

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0