Snart var det dags

Ska snart sova, men som alla kvällar ska vi ju hissa och dissa :) Just nu äter jag choklad och dricker cola, as always, yea I know. Jag är en riktig gottegris :)


Jag och Herr Vänster haha! Har man tråkigt så har man :)

Anyway, ska väl börja ^^

Hiss och diss
Hiss - Trevlig stund med Rebecka och skratta åt alla som gör bort sig på Wipe Out ^^
Diss - Min handled gör så grymt ont!

Dagens låt
Daddy Dj - Daddy Dj (har även en annan bra, men kommer verkligen inte ihåg vad den heter, sötaste låten iaf)

Men nu ska jag se klart filmen! See ya tomorrow.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Cattis Gustafsson.

Svar: HAHAHHAHAHAHAHHAHAH, SÅG INTE ATT DE VAR DU EMELIE. THAHAHA JAG FAILAR!

2009-09-22 @ 22:25:45
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0