Slutat för dagen

Hoppade i mjukisen och degar framför datorn, Piff kollar Idol på nätet. Anyway, skulle egentligen försöka vara ledig imorgon men nu får jag jobba fram till lunch, kommer hem lite tidigare iaf, skönt det. Katterna ska ju åka med och hamstern, så måste göra rent hennes bur, suck!


Pigg som bara den ^^

Ska lägga mig och läsa i soffan och chilla. Ikväll blir det ju Idol, lovade att kolla på det med Piff eftersom jag fick se Wipe Out igår, tycker det är roligare än Idol men alla tycker vi olika. Ligger och irriterar mig, varför kallar vi stjärnorna i hilmen stjärnor, jag menar är det för att vi måla våra stjärnor så eller vad började liksom. En annan sak jag kom fram till är att äget kom före hönan, ibland är jag faktiskt smart!

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Hmm, nej tyvärr ;) Jag tycker om att få rosor men inte att ge dem! Behåller de själv :D Du får fråga nån annan ;)

2009-09-16 @ 19:25:22
URL: http://jenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0