Slut på dagen

Iaf arbetsdagen, och den bjöd på mycket skratt, Sara ringer mig och frågar om jag kan hämta dom för Emelie håller på skita på sig! Skratta som faen! Ska kanske iväg och träffa Rebecka snart, försöka reda ut vad som händer i hennes och mitt huvud, om det kan vara något vettigt, haha :D


Tihi jag ser ut som ett troll i huvudet ^^

Jag ger mig, du vinner, grattis! Jag orkar inte stri mer och jag vill inte det heller! Men en sak ska du ha klart för dig, jag är trött på att höra skitsnack om mig själv, vi är inte 14 längre hjärtat! Ett ord till och du kommer få stå för konsekvenserna, för nu lägger jag mig! Ser ingen mening med det!

Vad gör ni folket?

Folk på msn kan vara cp!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0