Sanningen har nått mig

Har äntligen insett allt, jag ska stå på mina egna ben och bara stark, du ska fan inte få trycka ner mig igen. Undra vem som är starkast av oss, du eller jag? Nej, tack vare dig har PARTY SESSAN återvänt ;) Mohaha. Så kan tekniskt sätt bara tacka dig *bugar och bockar*! Trots allt måste allt vara så smärtsamt iaf. Vill bara trycka dit dig så du känner som jag, varför ska jag vara den puckade, den blinda? Vill stypa dig långsamt för allt du gjort. All ångest DU orskade mig.


Jag är bäst på att träna ;)

Nej hjärtat, ger inte dig skulden bara halva. Men är som sagt mest trött på mig själv! Du skiter i mig så kanske dags att jag skiter i dig också, får ha alla frågor för mig själv! För du är ju inte mogen nog att svara på dom, patetiskt som sagt! Hur svårt är det ett snabbt sms? Är det ditt egotripp som står i vägen. Var så kul när vi sågs, du hade bara brudar runt dig, konstigt att ryktena kommer? Nej verkligen inte.

Men vet du vad det mest patetiska var? Att du sa att du inte skulle följa med ut eller att du skulle säga upp kontakten med alla, sen när blev 2 personer alla? Och om är fyllechaffis är man ju med ut ändå, isolera dig va? Sitter fan och skrattar åt dig, herregud. Hur kunde jag tro dig? Vet du vad isolera är gubben? Uppenbarligen inte!


Du kommer alltid vara min Idol, nu ska jag bara ta efter all skit du gjorde, vart ska vi börja?

Nej, nu kommer jag snart säga något dumt och det får inte hända, för oavsett vad är jag inte lika omogen som dig, sorry babe!

Nu kommer jag sova gott, kan alltid drömma om dig ju ;) Mohaha

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0