Rädd för framtiden

Jag hatar kvällen! Det är då man tänker på allt som hänt. Så många frågor, men vart är svaren? Det är så fruktansvärt orättvist! Jag hatar att vara den svaga men vad fan ska jag göra då? Jag är inte arg, jag är rädd. Vad kommer hända med dig nu? Kommer du falla tillbaka till all skit? Alla sms du skickade, du visste hur du skulle göra mig glad, men samtidigt är jag besviken till max. Varför hade du en desperat glimt i ögat när vi sågs?


Nyår 08

Vill gråta men kan inte, du är inte värd dig! Jag hatar dig lika mycket som jag älskar dig, ren men säker hatkärlek. Du leker livet som om detta inte ens berörde dig, var jag värd något i dina ögon? Kan ta tystnaden som ett nej! Kan jag lita på dig när det väl gäller!
Vet du vad du lämna mig i, vad som än sker har du fan ingen rätt att vara en del av det! Beslutet blir mitt, du var så jävla feg. När jag behövde dig som mest vände du ryggen mot mig och sket i mig! Kan inte gråta för att du inte är värd det, men ändå så fuckade du mitt psyke totallt!

Trodde du bevisade dig, men åt helvete med allt! Kan göra vad fan som helst nu, för du bryr dig inte? Bli våldtagen vad fan gör det dig? Alla jävla lögner, jag behöver dig men du vill inte ha nått med det här att göra, så ska jag klara allt själv nu eller? Du vet vad jag pratar om fortfarande 50:50!

Skakar bara på huvudet, hittar inte orden! Du är inte värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0