Nattens mörker har kramat oss igen

Ibland är jag smart, stolt över mig själv nu, snygg rubrik, status! Hon jag köpte katterna av skulle komma idag men dök dessvärre inte upp, no idea varför? Men var ganska lugnt eftersom jag behövde jobba ^^


Snart sängen, men först dreggla över Orlando Bloom, dock är han snyggast i 3:dje filmen ^^

Så skrattirriterande, ni är patetiska. Du sa att du inte ville bli inblandad, lilla hjärtat nu är du det, för du väljer sida! Det är du som kommer krossas nästa gång och få ditt hjärta sårat! Inte jag, inte en gång till! Tycker synd om dig/er för ni verkar inte kunna se sanningen i ögat eller iaf blunda för den ^^ Stackars små barn!

Och DU som sårat mig mest, gör att varje natt blir ett nytt helvete, som bara ljög rakt upp i ansiktet i 3 år, du som jag delar all hatkärlek med. Dra åt helvete, för jag hatar dig!

Dagens hiss och diss
Hiss - Underbar lekdag med Mirro :)
Diss - Fucking dator som inte vill samarbeta, sånt blir man störd av!

Dagens låt
Block 44 - Somliga

Vad händer hos er denna mörka, dystra men heta natt? :)

Pratar med Stefan på msn, men han dog haha :D

Anyway see ya later!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0