Klockan 01.13

Bloggar jag för första gången som egentligen skulle vara första gången för igår. Duktig jag är, ska snart upp till sthlm igen så då blir det regelbundet, vill inte lämna Åmål har insett att jag inte kan fly från mina problem längre, tog mig bara 6 månader.

Har precis kommit hem, har varit K-stad på bio med Linnéa, syster och Tony, kollade på Sommaren med Göran, bra film men dock lite små seg. Ska ladda upp bilder nu tänkte jag :)


Tony :)

'
Linnéa :)


Syster och jag :) Stannade vid nyängen för att köpa cigg :) Haha märkte att håret har blivit extremt solblekt! Haha

Tisdagens hiss och diss!
Hiss - Jättetrevlig kväll med folket, behövde det!
Diss - Fega/ynkliga människor

Tisdagens låt
Akon - Freedom

Tisdagens komentar bjöd syster på: Jag ska på bio, vi ska se Sov Morgon med Göran

Nu ska jag sova för att tagga till Sthlmresan i eftermiddag, snart börjar allvaret för fullt! Tills dess.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för ikväll :D



Håller med... Fega, patetiska kräk



/Piff ;)

2009-09-02 @ 01:28:53
URL: http://smultronkyssar.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0