Jag vill strypa dig långsamt i sömnen

Så mycket hat jag känner för dig, det är ju skadligt för mig själv. Säga upp kontakten med mig var patetiskt var kanske pga att du fick ta den värsta smällen! Sitter och ler i min ensamhet medveten om att jag kan knäcka dig totallt, men varför sjunka til din nivå? Hell yea that's me!


OMG vaddå, var jag kär i dig?

Du är så äckligt egotrippad hjärtat! Har aldrig varit kär i dig och kommer aldrig bli det om jag vet rätt, eller iaf känner mig själv! Så ganska kul att höra detta i efter hand, men du var den som var bäst att ligga med det erkänner jag!


Kommer alltid älska dig gubben! Du var min bror och kommer alltid vara!

Oavsett hur mycket elaka saker jag säger om dig, kommer du alltid vara det bästa som hänt mig, trots alla lögner och skitsnack och alla lekar.

Jag står på mig, gör du?

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0