Hiss och diss

Nu ska jag springa mot sängen och nana, har precis kollat Roast på Brns :) Rikitgt kul! Den klänningen hade säkert varit skitsnygg på någon med bröst hahahaha!


Trött :)

Dagens hiss och diss
Hiss - En dag med bara lugn, slappat vid tv:n
Diss - Hjärtattack igen ^^ haha

Dagens låt
Sara Lövgren - Starkare

Som jag sagt, oavsett vad jag säger för saker om dig så saknar jag dig och älskar dig mer än vad jag vill just nu, kan inte annat än att titta på och hoppas på att livet ska vända! Du sårade mig mer än du vill förstå, vet inte ens vart jag har folk längre, vill bara gömma mig för världen! Ännu mer ljug från dig var ju att du skulle sluta följa med ut, hoppas du får kul i K-stad grabben ;)

Nu sova!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0