Hemma efter bion

För det första, Prinsessa äger hårt! Fy fan vad jag skrattade, det gjorde iofs hela salongen ^^ Bjur på bilder nu :) Rekomenderar den hårt!


På bion, Frida var tvungen att springa på toa ^^

Pendeln på väg hem, trötta och sletna ^^

 


Haha fick varning också, för olovlig parkering.

Och inte nog med det! Polisen stoppade oss, Piff och jag får panik (kör för fort utan bälte) men som tur är var det bara alkotest och kolla körkort :) Vilken kväll vi haft.

Och om du läser detta så kan jag inte säga annat än patetisk och skrattar, saknar dig men om du inte bryr dig kommer inte jag  heller göra det, är trött på att bli sviken om och om igen, tråkigt att vi skulle sluta som ovänner, känns som det fattas en bit men kan inte få tillbaka den. Jag kommer flytta hem igen, antingen så vänjer du dig vid det eller så ringer du eller träffar mig så slipper vi allt skit runt omkring. Your call! Men en sak till, jag kommer inte falla tillbaka på en gång först måste du ändra dig, sluta ljuga och börja stå för saker du gör! Patetisk är vad du är just nu!

Dagens hiss och diss
Hiss - Supermysig bio kväll :)
Diss - Hjärtattacker (2 st)

Dagens låt
Haley James Scott - Halo

Nu ska jag sova :)

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vilken jävla kväll :D

2009-09-14 @ 00:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0