Hemkommen igen

Möttes av 2 mycket hungriga katter, hur dom nu kan vara det när dom har mat kvar i skålen, konstiga djur. Har precis nattat hästarna och fått nya låtar till mobilen! Nöjd! Släppte av Sara hos Emelie efter Donken, mycket roligt hade vi iaf, en bil backade nästan på oss, fast jag satt på asfalten i en parkeringslucka haha, men dom missade som ni märker :)


Blond Sara :) Min fjortis <3

Dagens hiss och diss!
Hiss - Donken med Sara, hade jättekul gumman <3
Diss - Blev trampad på foten av en häst, det gjorde ONT

Dagens låt
Byz - The Party is in you (inte helt hundra på att låten heter så men)

Jag och Linnea ska eventuellt på kryssning, hell yea, SUPA! Hoppas iaf vi får åka med eftersom ingen av oss är 20 dock =/ Båda fyller i december. Sen ska jag och syster planera festen lite mer, borde kanske boka vakter och lokal redan nu!

Anyway, what's up? Kollar alla på fotbollen eller? :)

Take Care!

Att hata någon lika mycket som man älskar någon smärtar fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0