Good Night :)

Inte för att jag har planerat att lägga mig än, men tänkte hissa och dissa. Har precis nattat alla hästar, ätit mat. Köpte dessutom kladdkaka, undrar om det är något allvarligt fel på mig ^^


Min trappa till himlen, dock syns det inte så bra ^^

Anyway på pendeln idag kom Piff och jag fram till att jag har dysleksi (stavning?), kanske kan stämma med tanke på att jag inte kan stava eller läsa, status till mig. Egentligen varför heter det så, snacka om att folk inte kan stava det! Idioti!

Dagens hiss och diss
Hiss - Jag red, helt fucking underbart :D
Diss - A-lagaren på tunnelbanan, fucking idiot!

Dagens låt
DJ Johan Badh - Vi två

En till sak jag kom på nu, jag HATAR tunnelbana efter Beck spår i Mörker, störd eller vad? Mohaha!

Anyway, what's up ppl? :)

Nu ska jag se klart tv, sen läsa Så länge vi båda andas, sen nana :)

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0