God Kväll

Duktig på att blogga, or not! Är så seg hela jag, värktabletter funkar riktigt bra faktiskt. Kvällen har hittills tillbringats med film, She's the man, skratta! Pratstund med Mirro och sen lovade jag att natta hästarna åt henne, nått får man väl åstakomma när jag ändå bor här, och irriterar mig på smärtan!


Bildtext

Filmade Piff på pendeln på väg mot Tungelsta igår, fy satan vad söt hon var! Fast enligt henne är mitt liv patetiskt! Haha, men det värmer. Dessvärre får jag inte lägga ut den videon, lite känsligt ämne för vissa personer, kanske kommer en annan då inte folk ringer och avbryter oss. Dom på pendeln fick sina skratt iaf :)

Fick en ros igår, tusen tack Fredrik :)

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0