Din fega patetiska tönt

Du verkar missuppfattat allt! När man säger upp kontakten med någon låssas man som personen aldrig existerat, det verkar du inte fatta! Orka gå runt och snacka massa skit om mig till MINA kompisar! Ditt fega äckliga kräk! Är det krig du vill ha så visst, jag backar då fan inte och vi vet båda vem som skulle vinna i det läget!


Men då är en sak klar du tänker på mig!

Men palla att tänka på dig, du är inte ens värd den uppmärksamheten! Ditt mongolida cp barn, tror du att du kan vända dig till mig sen när allt skiter sig? Dröm och glöm! Jag skiter i dig och tycker fan du ska göra detsamma, jag är värd bättre än dig och kommer alltid vara det har du sagt själv!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0