Dags igen, hissa och dissa

Nu börjar kvällen närma sig sitt slut och jag är inte trött, är jag någonsin trött efter en helg, sover ändå bara bort hela dagen! Imorgon på lunchen ska jag iväg och träffa Frida och snacka seriöst med henne, just nu är det iaf Miss Secret Agent på 5:an, så grymt bra båda filmerna, visar den andra nu så :)


Skillnad på längden på naglarna haha ^^

Kan inte släppa den jobbiga tomheten, tar det så lång tid att läka, för jag orkar inte länge till. Orkar inte kämpa vidare utan att veta vad som händer sen. Har två vägar jag funderar på att ta nu, allt för att smärtan ska försvinna. Antingen den som får mig vara kvar, med tanke på att jag tycker det är fegt och själviskt att ta livet av sig, men som sagt har 2 val. Nu återstår vilket gott folk. Ibland måste man få snacka lite ångest snack det brukar alltid funka ett tag ;)

Dagens hiss och diss
Hiss - Miss Secret Agent 2, kommer få skratta mycket
Diss - Ensam färd upp till sthlm, ensam i lägenheten, med andra ord ensamheten!

Dagens låt
Linkin Park - New Divide

 

Men nu ska jag se lite till av filmen, sen nana, ska träffa darling imorgon :) Men också jobb. God natt folket!

 

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0