Dagen börjar lämna sitt slut

Och denna dag har varit lika rolig som alltid. Städat ett äckligt kylskåp och fått upp all packning.


Såhär såg framsätet ut


Baksätet det enda som fattades var katterna och hamstern.

På tal om hamster hon behöver mat, haha snäll jag är glömmer stackaren. 5 min senare har alla djur maten, Skruff är fortfarande borta dock, undrar vart han tagit vägen.

Blir så trött på dig, har så äckligt mycket saker om dig så ett ord och din framtid är förstörd hjärtat ;)

Nu ska jag fixa sängen sen sova, tror Skruff hittade hem också :) Just de ja!

Dagens hiss och diss!
Hiss - Trevlig pratstund i telen med massa folk
Diss - VÄRLDENS ÄCKLIGASTE kylskåp, spyr bara av att tänka på det!

Dagens låt
Paramore - Decode

Nu ska jag fixa sängen!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0