Asså ibland får man damp

Och ibland hatar jag verkligen abonemang, mitt kort blir ju spärrat vid 400 kr för annars så får jag räkningar på typ 1500 kr i stället, föredrar de dyra för då kan jag iaf ringa folk, att mitt kort blev spärrat idag var hemskt! Så tack brudar för klickandet, inte svarandet och avstängdmobil. Upptäckte också en extremt irriterande sak när man klickar någon om man har 3 så kommer man till den fucking irriterande telesvararen! Min dag? Hell yea!


Seriös? Ofcourse

Hoppas dagen får en vändning snart, ska ringa Mirro också, kolla lite shema och kanske kan vara ledig imorgon, hade vart underbart, sen ska kanske Rebecka hit ikväll eller jag hoppas det iaf! Frukosten bestod iaf av wienerbröd, fuck vad gott :) Mumma! Just de ja, på tal om min dåliga dag så väckte hunden mig imorse, somna om och upptäckte sedan att hon bajsat inne =/ Inte min dag för fem öre, får se om det håller i sig eller släpper!

Ibland är inte hat den bästa ordet att beskriva något men ibland det lättaste!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0