Ännu en dag borta

Har ganska enformigt liv om jag tänker efter, samma dag är lik den andra. Vilket intressant liv ^^ Taggad för Årjäng, sen blir det ju utgången i stan och sen ofcourse KRYSSNING! Piff och jag taggar redan nu, kom dessutom fram till att när vi passerar finska gränsen kan vi springa in på systemet, ända dilemmat hur tar min in det i sverige sen? :S


Jag saknar min Frida, när blir festen? :)

Kollade igenom bdb igår också, smärtsamt men vissa texter har jag ingen aning om vem det var till, jag var visst inte alltid så jättesnäll som liten ^^ Haha, fanns bilder från 07, mitt eotripp tål inte sådant!But some times lifes suck!

Dagens hiss och diss
Hiss - Jag ramlade aldrig när jag snubbla över slangen ^^
Diss - Katten och hunden = damp

Dagens låt
Avril Lavinge - Hot

Måste tillägga mitt nya motto för guds skull Livet är som poker man måste chansa någon gång tänker försöka leva efter det, för nu ska jag ta mina chanser :) Hell yea that's me :D

 

Men inte mycket mer att säga för att vara ärlig, vad händer hos er folket? Här är det film som gäller, tittar på Girl Next Door, ganska bra film faktiskt :)

 

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0