Alloha

Hjälpte Mirro med intaget idag och sen så pratade jag med chefen, ska få pengar till mat och sa dessutom upp mig, så kommer antagligen flytta hem till Åmål i slutet av månaden! Längtar! Idag kommer Linnéa och Zockan upp och ska bo hos mig i 1.5 vecka :) Sen hem till årjängs marknaden och eventuellt party hos Stefan nere i Gbg :) Inte helt bestämt än men kan hoppas :D


Old pic, en full och glad Emelie på väg till Granbacka :)

Rebecka ska åka med mig och handla, glad oh ja! Och Linnéa ska hjälpa mig att jobba imorn, det enda jobbiga är att jag ska möta upp henne på centralen 5 i 12 för att sedan börja jobba 7 på morgonen! Haha wish me luck :)

Men nu ska jag leta tröja och sen röka :)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0