1 ber om ursäkt för bloggningen igår

Mitt natt tillbringades nämligen såhär, åker hem till Rebecka, pratar och är social, lyckas snubbla, landa på handleden, som blir svullen (såg helt missbildat ut) och gjorde svinont. Så jag och Sanna tar första bussen till Handens Närsjukhus där dom kollar och lindar för att stödja upp den för att sen åka taxi till Sös 21.10, kommer dit och hamnar hos en sjuksköterska, sen kommer vi in till en läkare som kollar handen och skickar oss till röntgen, efter röntgen väntar vi ytterligare och handleden var inte bruten (tur de) utan hade fått en rejäl stukning, som då en leg läkare som ville gipsa så nu har jag gipsskena, hell yea! Sjukskriven. Detta är anledningen till att jag inte bloggade igår.


Mitt nya jag ^^

Nu pratar jag med Piff i telen, eller uppdatering vi la på, skitungen är på väg hit :)

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0