Vinter tider närmar sig

Kanske dags att köpa en jacka. Kom nyss hem från promenaden fick trevligt sällskap av Alex mys! Kom fram till att tjejer inte tänker logiskt mohaha!


Saknar det blonda och min skinnjacka! <3

Aja, ska köra vidare fortsätter spela sönder Beautiful <3

Dagens hiss och diss
Hiss - Trevliga promenader med trevligt sällskap ^^
Diss - Tjejer kan inte tänka så man fattar =/

Dagens låt
Block 44 - Alkoholen bara dödar

Måste snart sova, ska köra lillebror till tandläkaren, han ska vara där tio över åtta, sen af, sen vc, sen stall sen träffa kusinen :) Hela dagen kommer försvinna, jag och Louise ska ut och springa också, bara för att vi är hurtiga ^^ Mohahaha!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: maria

hehe de kan jag tänka mig.. vill ha sommar igen :(

2009-10-07 @ 22:49:11
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: maria

tackar :) jag borde vara mera flitig med min kamera.. haha

2009-10-07 @ 22:55:30
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0