Utgång idag med?

Funderar på att med Piff ner till Örnäs och snacka skit om allt och alla! Får nästan dåligt samvete också, dissar alla goa 08 för att bli en småstadstjej igen, nu när jag tänker på det, suger det verkligen!

Irriterad på mig själv, kan komma på mig själv att tänka med skånsk dialekt, jevla skåningar! Inte konstigt med tanke på att mer havla sällskapet i stort sätt var från skåne, utmobbad hell yea! Men uppenbarligen och jag och Piff extremt snygga, jisses asså! Matte blev erbjuden 200 kr för sitt rum mohaha! Antingen var alla fulla eller så var vi snygga ;)


Ni får avgöra själva, såhär kan det iaf gå när vi är fulla ;)

Nu väntar jag på mat, sen drar jag och Piff ut på äventyr. Syns sen :)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0