Snart

Ska jag hämta upp Frida på stationen, Maria måste ha extremt tråkigt på sjukhuset eftersom hon messar mig som en jubelidiot, tycker synd om henne! Fick dessutom en tid på VC imorn så ska dit och prata med dom, sen antagligen få remiss till röntgen igen, segt! Måste ner till arbetsförmedlingen imorn, segt as hell!


Jag ska se den på premiären i sthlm :) Vem vill med? :D

Ska ut och springa ikväll, undrar om jag ens kommer palla det eller iaf ta en långpromenad! Rensa tankarna lite! Pratade med S för ett tag sen, sötungen saknar mig myyyys! Jag är omtyckt :D

Skriver sen! Ska försöka få tag på någon så bloggen kan bli färdig snart trött på det orginala!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0