Sitter här i min ensamhet

Försöker få tag på kusinen eftersom vi skulle ses idag, men hennes mobil är stendöd, snacka om dödläge haha! Fick ju röntga mig idag igen, verkar inte som ett brot har uppståt och tur det, så nu väntar det sjukgymnast och smärtstillande för mig, life is great! Var precis hemma hos Sandra och dödade lite tid med Sing Star, myyyys!


Min söt Sandra tränar (old pic)

Måste ta tag i mig också och fixa in bilderna på datorn från kryssningen. Kanske kan göra det nu, kommer kanske upp nu eller senare, blogg är seeeegt!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: maria

hehe :) ja blogg är sjukt segt.. går typ inte att göra något :(

2009-10-08 @ 19:18:37
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0