Planer för idag

Frida ska komma på besök, var typ as länge sen jag såg henne nu :) <3 Jag saknar sthlm och alla människor! Ingen nämnd ingen glömd. What's new guys? :) Än så länge har jag bara upptäckt blåmärken på benen men vågar inte kolla för vet att det antagligen sitter överallt.


Ibland undrar hur jag det hade blivit om det inte hänt!

Gammal pic, sitter vid lillebrors dator och lyssnar bara på Linkin Park, oändlig kärlek. Det är en av de få grupper jag fortfarande tycker om, men dom var bättre innan dom slogs ihop med Jay-Z, det erkänner jag! Vart är allt folk föresten? ^^ Bloggar sen!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: maria

hehe.. jag gör så.. nu är iaf samtalen avklarade och jag ska ta mig till de lilla trånga rummet jag bor i igen :(

2009-10-05 @ 13:37:11
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: maria

hehe.. 90 sääng för två personer... inte lika trevligt... eller ja jo.. mysigt.. men ont om plats.. blä.. nä nu ska jag ta min dagliga promenad.. 4 km.. hehe får inte gå och bli tjock här inte :P

2009-10-05 @ 13:46:53
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0