Nej, nu måste jag röra mig

Solen skiner utanför fönstret så hade ju varit perfekt med en promenad, njuta av det sista sommarvädret, snart är det ju borta! Har suttit och läst bloggar supermys, får fortsätta med detta ikväll ifall Louise inte hör av sig, men då godis och dricka, lova ju att titta in hos Alex som ska ha fest idag :) Resten av folket verkar ju dra till Ed, inte ens kul, jag saknar storstaden!!! <3 Maria och jag letar ju jobb tillsammans nu :) Får hålla tummarna funderar på att börja plugga igen, hur ska man veta vad man vill när man är 20? Med tanke på alla gravida nu är det väl dags att sluta dricka och börja bilda familj, nej för fan! Jag ska parta livet ut :D


Någorlunda normal bild ^^

Segt att alla ska jobba också, får för mycket fritid, måste hitta något att göra men nu ska jag iaf ut i solen en stund innan den försvinner helt som sagt, sen eventuellt släktkalas om jag pallar, hm måste fråga mamma om tårtan :D Haha! Vill ha komentarer när jag kommer tillbaka så skriv allt mellan himmel och jord :D

Take Care!


Kommentarer
Postat av: maria

allt mellan himmel och jord :p jobbet på gotland ger tillfälle att plugga samtidigt :P

2009-10-10 @ 18:16:02
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0