Maybe I'm back

Har varit extremt dålig på att uppdaterar men det har sina anledningar, tycker det är tråkigt att skriva utan att lägga upp nya bilder och eftersom Rosa är sönder så är det inte säkert jag kan fixa alla bilder men ska ordna detta! Btw folket ville mest skriva att jag fortfarande lever och ska försöka ta upp bloggandet :)

Lovade Louise att skriva: Jag älskar bara dig och innan annan du är bäst! <3

Nu ska vi snart till Sack men första kolla om Rosa samarbetar så jag kan lägga in massa fräscha bilder :)

Take Care!

And welcome back to my life ;)

Kommentarer
Postat av: Cattis Gustafsson.

sv: hahahah de var en "lätt-cider" typ såna från ica. Vi gick runt i e-tuna och fråga om nån kunde köpa :D haha bland dom bästa minnena :D

2009-10-26 @ 17:56:23
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: maria

får bli flera bilder nästa gång vi ses :) vart lite mycket annat sist :P

2009-10-26 @ 19:07:56
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0