Linkin Park

Kommer alltid ha min kärlek <3 Tänkte snabbt förmeddla lite mer om kryssningen och dagen innan.

Torsdag - Sanna smsar kom till China, så fick reda på vart det var och drog dit, drack, drack och drack lite till ^^ Lite dansande också, drar hem vid typ 2 och var hemma runt  tre, halv fyra någon gång (nattid alltså ^^ haha)

Fredag - Sover i 6 h, städar ur lägenheten och packar i det i bilen, Piff får sms av Majkie att dom redan förfestar, skyndar oss och hamnar vid parken vid Karlaplanen tror jag, har nada minne ^^ Drar sen bort till Värtahamnen och gick på båten, snurrar runt överallt och försöker hitta våran hytt! Sen hittar vi den och får träffa rumskompisen Matte, sen drar vi till tax freen och Matte köper ett helt flak cider som vi delar på, drar upp på krogen senare och dansar. Träffar massa folk. Sen träffa en gamling som då bitchslapa Majkie, slog på Matte och mig, normal brud?


Från Fridas 20 års fest! <3

Lördag - Går av i Finland och hittar till Donken, blir utslängd från en krog (gå aldrig dit bakis), åker finsk spårvagn mohaha, hamnar vid båten, vilar 1 h, kör lite spel i spelautomaten, kommer folk tillbaka, gruppvåldakt 1 i min och Piffs hytt, sen fick Piff det jobbigt mohaha (skämt), dricker, kör karoke, dricker mer, hamnar på förfest hos några killar, blåste typ bort när man stod på däcket, hell yea. Piff var smart och gick och la sig tidigt för att palla köra, så Matte, Danne och jag blev typ utslängda, rökte, sen hamnade jag hos några 30 + tror jag, satt och snacka med dom, en av dem bet mig. Sen drog jag och den andra bruden, Matte hade ingen nyckel så sov gott.

Söndag - Först ringer telefonen, sen knackar det, uppe i 5 sek sen känner jag baksmällan! Fy fan alltså. Sen packa allt, åka tunnelbana, pendel, hämta bilen. Jag fick köra från Örebro men funkade :)

Det innefatta typ hela helgen ^^ Nu kom far och då börjar tjatet på en gång!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0