Hiss och diss

Sitter här i min ensamhet, drog ju ner till Örnäs med Sandra, Lollo och Frida. Sen släppa av Frida, var hos Lollo en sväng sen hem och slå ut en säkringen! Mohaha mamma kommer vara glad på mig imorn. Får ju överleva med deras dator nu eftersom lilla rosa inte klarar att sitta i utan laddare! Kattjävlar!


Lite dyster bild men jag gillar den, månen intresserar en!

Dagens hiss och diss
Hiss - Träffade Frida, var aslänge sen
Diss - 3 gången idag som min säkring går, nu fixades den för det blev just här inne

Dagens låt
Ken Ring - 2000 talet

Men nu ska jag nörda med fb en stund sen försöka sova, måste fixa massa imron så =/

Take Care!


Kommentarer
Postat av: maria

ha ha nörda på :P själv tänkte jag sova :P

2009-10-05 @ 22:50:14
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0