Hemma igen

Så dagens hiss och diss kommer bli gårdagens bra tänkande här, men varnade er för den dåliga uppdateringen ;) Var hemma hos Alex och hans galna katt nyss, var inte lika skrämmande att gå hem idag som tur var och jag lever, woho! Jag och Alex roade oss med dator och sjunga Lipz, jag suger på det!


Visst är dom söta <3

Aja, vi kör på måste snart sova är svintrött, trodde promenaden skulle bli uppiggande men nej nej!

Gårdagens hiss och diss
Hiss - Fick mkt nyttigt gjort idag :)
Diss - Mitt internet cpar sönder tillsammans med datorerna, suck!

Gårdagens låt
J.Lo - Jenny from the block

Men kanske skriver mer sen om jag pallar :)

Take Care!

Kommentarer
Postat av: maria

hehe klart :)



söta katter :)

2009-10-09 @ 12:46:54
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0