Gamenext

Är ingen bra idé för min del alltså, alltid lika svårt att somna på natten! Läste just Marias blogg ( http://iiaaa.blogg.se/ ) och eftersom alla verkar klaga tänker jag med göra det!

Har bott hemma i en dag, rykt ihop med både mor och far, skräll? Nej. Dom klagar på mitt drikande, men wtf jag är ung eller? Jag dricker mig inte redlöst varenda dag, jag kommer inte hamna bland a-lagarna på stan. Varför kan ni inte bara fatta? Säger jag att jag inte vill jobba med äldre så vill jag inte, är det så svår svenska? Sen har vi dig försöker verkligen göra som alla säger och skita i dig men det är fan inte lätt. Vill inte ens dra ut på HC på grund av dig, du kanske inte tycker något är jobbigt men det gör fan jag. Jag tänker inte sjunka till din nivå  men ibland funderar jag på det, hade varit ganska kul och starta krig faktiskt, men en av oss måste vara den mogna *pekar stolt på mig själv*.


Ingen kille är värd dina tårar!

Finns en kille jag gråtit över, han är en jubelidiot! Har svårt med känslor men han fick mig att känna mig betydelsefull, borde fattat att allt handla om sex eller enbart lögner! Är samma visa med alla, aldrig falla för rätt, man gör många fel val tyvärr. Nej, det är inte samma person som jag skrivit om innan.

Men nu ska jag försöka sova, ställa mobilen och upp tidigt imorn för att hinna duscha, tur att man är hemma och inte ens behöver tänka på smink ^^ Mohaha!

Take Care!


Kommentarer
Postat av: maria

haha de är bra.. klaga på :) hehe faan kan inte sova :(

2009-10-06 @ 00:21:24
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0