Gääsp

Blir så seg när man inte har något att göra på dagarna, känns som jag promenerar var och varann minut, hm =/ Anyway nu ska jag med Louise ut till Sack, lite mys, sen kanske promenad, ännu mer mys! :) Mongo som jag är skickade jag vän förfrågan till den bruden också, får se om hon accepterar, pratade med mamma och hon sa att det fanns en till Emelie Herou med samma person nummer, det enda som inte stämde var dom 4 sista, scary kanske har en ond tvilling ^^


Bäbisar <3

Men nu ska jag börja röra mig, måste borsta igenom trasslet bara ^^

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej! Jättefin blogg <3 Kolla gärna in på min om du har tid.... Kram <3

2009-10-12 @ 18:47:16
URL: http://godisgillarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0