Följer Marias råd

Går ut och går, kanske slår ihjäl mig själv, handen gör för ont, tur att man ska till Vc imorn igen, seeegt! Har iaf fått min kantarellmacka så jag är extra nöjd just nu, sitter bara och funderar på vart alla kontakter tagit vägen, alla har typ försvunnit :S scary shit! Brukade ha massa på mobilen nu är det typ ingen, mysko som sagt!


Saknar dig tjockis, du finns överallt <3 RIP

Att en katt kan betyda så mycket, eller snarare att ett djur kan göra en sådan stor skillnad på allt, helt sinnessjukt! Ingen idé att ringa för kommer nog inte ens svara, behöver vara ensam lite!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: maria

hoppas du får en trevlig promenad :)

kul kul :) ska försöka spara lite pengar så jag kan hänga med :)

2009-10-07 @ 22:01:18
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0