Ett inlägg från mobilen

Ett allmänt klag, är trött på att alla förväntar sig att jag alltid kan ställa upp, jag har minne som en guldfisk och att jag ofta måste ändra saker i sista minuten. Mitt liv är hektiskt. Så jag är ledsen men tar inte åt mig. Hon kommer ner för vi ska kolla efter jobb och jag prioterar det högt! Kan folk inte ta det, nej synd för er då! Jag är trött att alltid anpassa sig, finns folk jag aldrig träffar för tiden finns inte! Så förlåt att jag lever det liv jag lever, att jag alltid har fullt upp. Förlåt att jag är jag ;) take care!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vet att du menar mig och mitt blogginlägg... btw, det var inte ens menat till dej

2009-10-13 @ 21:44:39
URL: http://smultronkyssar.webblogg.se/
Postat av: astrid

sv: eller hur :)

2009-10-14 @ 22:41:30
URL: http://thiinkastriid.blogg.se/
Postat av: maria

Fr.o.m 1 Januari 2010 så söker vi två nya medarbetare till vårt försäljnings-/tävlingsstall i hoppning då två av våra nuvarande slutar 1 januari.

Vi håller till på en anläggnin i Höllviken, Skåne. Boende finns att tillgå i Falsterbo där 3 st kommer att dela boende i ett fräscht hus med 3 sovrum, vardgasrum, kök, bad samt tvättmaskin och torktumlare.

I arbetsuppgifterna ingår diverse stallsysslor samt en del ridning. Ni kommer att tillsammans med en beridare att ta hand om 15 hästar. Allt från 3-åringar och upp till 1.50 nivå. Viss erfarenhet krävs och körkort är ett krav. Tyvärr kommer det inte att finnas nån möjlihet att ta med egen häst.

Detta kan vara ett perfekt tillfälle för t.ex. två kompisar som vill jobba och bo ihop.

Låter detta intressant så hör av er till mail: [email protected]

2009-10-20 @ 12:11:33
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: maria



Kategori: Hästrelaterat arbete

Visningar: 219



Två hästskötare sökes omgående till tävlingsstall med ca. 15 hästar. Då våra nuvarande stalltjejer börjat skolan efter sommaren. Vi söker dig som är ansvarsfull villig att lära och inte rädd för att ta i. I arbetet ingår ansvara för tävlingshästar, följa med på tävlingar både i Sverige och utomlands samt vanlig stallskötsel. Vi bedriver också konferenser och dressyrkurser. Möjlighet att ta med egen häst finns, men det finns även hästar på plats att rida för dig som inte har egen häst. Chris Brolin b-tränare, domare och Emelie Brolin C-tränare hjälper dig med träning. Du bör vara ca. 18 år körkort, god ridvana. Boende finns.www.broloten.se

2009-10-20 @ 12:15:08
URL: http://iiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0