Dags att röra sig

Måste börja packa nu, ska ju flytta hem till Åmål igen på söndag, kommer må gött bra på söndag alltså, fy fasen!


Barnfrisyr? Hell yea!

Ursäkta utrycket nu men, en blatte skrev till mig på fb igår och tjatade om msn, jag ger inte ut msn till folk jag inte känner eftersom den uppenbarligen finns med på tusen internet sidor, grymt irriterande ja! Hur som helst enligt honom var jag elak, fatta inte varför och han visste inte heller, blir så trött. Över 200 personer på min msn är blattar som skriver dagligen, trögfattade är dom också med tanke på att man dissar dom gång på gång. Fast det roligaste är på krogen, snacka om att vara på varje tjej. Klockrenaste dissen gjorde jag och E i gbg:
E - Men du är ful
Han - Jag ful nej. (fatta inte dissen när jag dessutom sa att hon var lesbisk!)
Nej jag är inte rasist, har bara fördomar mot vissa!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0