Vänta ut tiden

Sitter och väntar på att D ska komma så vi kan åka bort till Filipstad, Frida är en ängel och följer med mig, länge sen man såg henne :) Som tur är sitter Skruff och håller mig sällskap i väntan, borde leta upp en tröja för eftersom man var fixaad igår fick de bli myskläder idag, dessvärre är mina Beverly Hills mjukisar i tvätten, lika så Hello Kitty pyjamasen, miss it! Rensa min väska i förrgår fy faen vad grejjer, hade salt längst ner, normalt?


Så pigg och glad är jag för stunden, måste fixa ögonbrynen ^^

Däremot tror jag inte jag fick tillbaka digital kameran från Marcus och det är lite jobbigare och eftersom han inte svarar får jag fota resan med mobilen, suck! Den kameran är inte lika bra, hatar mig för att tappa bort den första, eller aa den flög ur fickan när jag var på grönan med Frida L :) Så tog en ny, och den var tvungen att vara rosa! Love it anyway! Vad ska ni göra nu då eller kanske borde utrycka mig, hur många är bakis?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0