Vaken :)

Blev inte mycket blogging igår, Anki och jag hade lugnt en roadtrip iaf, känns som vi var i hela Sverige, skämtar då inte om detta, fy katten! Kom hem halv 8 imorse så sov typ fram till ett. Hände en hel del och orkar inte nämna allt men hade grymt kul trots några misslyckanden, bra folk antar jag. Har fortfarande ont i knäna efter att André och jag dök ner i golvet. Ne, men en riktigt trevlig dag :)


Från Ericas flyttfest är fortfarande fundersam över hur håret blev så ljust av solen, ljushuvud?

Ne, har inte så mycket mer att säga nu, är trött och fundersam. Kolla bilden och börjar fundera på vart den tröjan tog vägen, jag har för mycket kläder, nästa flytt får de bli att rensa garderoben och den kanske blir snabbare än vad ni tror ;) Mohaha! Skriver kanske sen, vad har ni för er idag då? :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0