Vad ska man göra egentligen

Sitter och pratar med Alex i telefonen, är så grymt trött så vet inte vad jag ska göra, håller på krimeras. Jag har så sjukt tråkigt, men kanske blir lite spelande ikväll med Alex, detta gillar vi =) Nästan så jag överväger att somna om och sova en stund till, skönt. Ligger ju ändå ner gosad i min STORA säng :D


Grymt trött Emelie

Vissa dagar kanske de inte är så bra med roadtrip och just de innan jag glömmer, det är EXAKT 1 månad kvar innan jag fyller 20 :) Taggar sönder redan nu, helgen innan blir det ju Nöjes eftersom jag fyller på tisdan, sen nyår sen blir älsklings Erica 20 och mer party :) Är det någon mer än jag som är ett sent december barn? 29 december är ju inte mycket att skryta med, men tänk när alla blir 50 så kommer lilla jag där och bara jag är 49 mohaha ;) Då är det ju skit bra, så finns både fördelar och nackdelar men så är det med allt. Men nu ska jag hitta på nått :) Ideér?

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0