Tisdag morgon

På tok för tidigt för mig för att gå upp, no shit, behöver min sömn men efter jag kört Louise till jobbet kunde jag inte somna om och kom fram till att jag lika gärna kan städa, duktig tös! Ibland kan det funka med motivation :) Anyway igår var jag och Sandra i K-stad på Färjestad Travet och tittade när Mark sprang, han kom 5:a så jag är nöjd, fick även träffa Helena och Gustav (ägarna) och lite annat folk hade mycket trevligt :) Fick även hälsa på Mark och Focus, den sistnämnda är min bästis, me likes :D Första han gjorde var att försöka äta på mig ^^ Sen så var det världens sötaste shettis där, som dessutom var en av Sveriges snabbaste :)


Värdens Sack <3 Mysponnyn :)


Nej men som sagt dags för mig att städa, tänkte dessutom vara duktig och blogga lite bättre idag, har saknat det, kanske åker iväg och kollar hockey ikväll också med Sandra sen ska jag försöka få med Louise men borde gå :)

 

Planer för tisdagen? Vilka ska se Desperate Housewives?

Linnéa ha superkul i USA och lycka till <3 Kommer sakna dig!


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0