Självförtroende, egoism med mera

Tänkte bara spendera lite tankar med er alla :) Bland annat hur många av er har bra självförtroende? Jag har inte speciellt bra, men är medveten om att jag kan gå utan smink för blir inte fulare, jag får uppmärksamhet. Tänkte dessutom lite, Louise och jag låg och pratade i förrgår, då hon sa att hon kunde skämmas om hon umgicks med fulare männsikor, är det egoism? Hur många har inte umgåtts med fulare människor än sig själva, är det för att man tror att man ser bättre ut eller?


Min balfrisyr som faster gjorde :)

Hur många har förresten inte åsikter som dom inte kan få utrycka sig i, som i stallet det är helt sjukt, bara för att Louise är yngst så får hon ta all skit, moget? Dom i stallet är vuxna med barn då är det komiska verkligen att jag Louise är mer mogna än dom, vaddå vuxenpoäng? Till och med våra föräldrar är med på våran sida så det kan bli intressant.

Förresten medans vi ändå är igång eller jag, hur många har bli kallad rasist? Jag har, visst jag har ganska starka åsikter med vad i katten umgås med mörka, ljusa, name it och jag känner någon, nej då Emelie är rasist! Så in åt helvete!

När ska folk skaffa sig ett liv och sluta ägna tid åt rykten och påhitt?

Ni är avundsjuka på mig, därför snacka om mig, tack gulleungar, men skrattar åt rykten och alla lögner ni skapar ;)


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0