Segt att gå upp tidigt

Annars sover man ju bort dagen, hellre de än dö av tristess, anyway har käkat frukost och duschat och nu ska jag ringa Sandra för att se om hon är vaken :) Får hålla tummarna, sen blir de väl en färd bort mot mamma och hämta gottesaker :) Detta gillas :D Går verkligen inte bra för mig i NWN heller, suck! Frågan är om det ens är min dag idag, känns inte så =/


Ge mig sommar och sol

Men varför gnälla nu i december fyller ju jag 20 snart precis en månad kvar, wiho! Taggar sönder och sen den 19 tror jag kommer älsklings Erica hem från London :) Och hela vintern lär bestå av party lillebror och Louise fyller 18 jag 20 och Erica 20 den 2 januari. Sen har man nyår på det dessutom, ja herregud vilken vinter :) Men nu ska jag ringa :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0