Orka skitsnack!

Är så trött på allt skitsnack runt omkring mig, falska människor med mera! Är det något ta de då face to face, är så grymt trött att höra det bakvägen, ställer aldrig jag upp? Fucking bullshit! Jag försöker vara varenda människa till lags men samtidigt vara mig själv, men vad faen tjänar det till när alla ändå bara snackar?



Jag pratar med dom jag vill prata med och resten kan ni skita totallt i, varför är det så kul att snacka om mitt liv? Varför ska alla snacka så mycket skit, påstår inte att jag är en ängel och inte gör det för det gör jag, men oftast finns det en anledning! Är så trött på alla ynkrygg som inte kan göra något rätt.

Skitsnack är för folk som inte har ett liv och för att göra deras mer intressant lägger dom i sig andras!

Jag är en slampa, hell yea I'm! Då är det skönt att jag vet sanningen i detta faktum, har haft slamprykte sen jag var oskuld mohaha! Losers!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0