Orka komplicera

Varför gör man på ena sättet när man vill ha det på ett annat? Kan man aldrig göra något rätt? Anyway guys snabb update, nu är löshåret borta och det känns hemskt! Jag hatar det, sen hjälper jag Louise med Sackebus 5 dagar i veckan jättemys :) Imorn blir det filmkväll hos Linnéa mys :)


Vill ha dig nära, men vill inte ge dig något, vad gör jag då?

Mitt liv har varit som det varit, som vanligt antar jag :) Fullt upp, göra fel val och bara göra allt värre good for me ^_^

What's up this friday night then?

Var på hockey idag, ögongodis! Snyggaste målvakten på länge mumma! Finns snygga killar i Munkfors haha :) Nu ska jag sova och stänga av ljudet på mobilen som ringer och smsar sönder, poppis? ^^

Take Care!

Var inte orolig jag är mer intresserad än jag borde vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0