Onsdag morgon

Vilket betyder lill lördag och löningsdagen för alla lyckostar med lön! Blä! Vad ska ni göra idag då? Personligen springer jag och gömmer mig, mohaha ne, men ska göra något vettigt, Sandra och Lollo skulle till Lillerud och skulle ringa när dom kom hem igen så blir väl till att spendera tid med dom, men måste ringa Louise länge sen jag såg henne nu :(


Sasas studenten 09, snygg rygg jag har haha :D

Kolla ju film igår, måste säga att House of Wax var helt okej, men tycker mer om dom filmerna eftersom sådana filmer kan lika gärna hända IRL om ni fattar vad jag menar, uscha! Anyway måste upp och ringa Louise kan inte ligga i sängen hela dagen, det är onödigt.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0