Okej, sista

Jag har så grymt tråkigt men palla inte mer spelande, så fick bli spotify och sängen, förstår förresten inte grejjen med sängen, den är en 180 cm men jag tar upp en sänghalva. Den andra förvarar jag smink och massa i, just de Skruff tar den också när den väl duger för snobbkatten. Men älskar stora sängar, någon mer som gör? Sandra däremot föredrar små för då kan man kramas, hm. Får deala vidare på detta. Men vad tycker ni om det nu då, stora eller små sängar? :)


Old pic

Men nu ska jag sätta på en film och lämna omvärlden ifred, S skulle ju ringa men icke så nicke, suck. Ingen vill prata med mig hade varit skönt med röksällskap eller nu är jag iofs för trött för att resa mig, kurat ner mig riktigt ordentligt. Snart kommer bästa Erica hem <3 LÄÄÄÄNGTAR!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0